Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"AlSaleh, Dhoha"'
Publikováno v:
In Cleaner and Responsible Consumption September 2024 14
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2022, Vol. 38, Issue 1, pp. 53-70.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-05-2021-0273
Autor:
Thakur, Ramendra, AlSaleh, Dhoha
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2020, Vol. 36, Issue 6, pp. 962-976.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-02-2020-0118
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2019, Vol. 13, Issue 1, pp. 119-140.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-10-2017-0092
Autor:
Thakur, Ramendra, AlSaleh, Dhoha
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management August 2018 73:125-136
Publikováno v:
foresight, 2018, Vol. 20, Issue 4, pp. 375-392.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/FS-02-2018-0015
Autor:
ALSALEH, DHOHA A.
Publikováno v:
Dissertations.
A great deal of research has been conducted in the last three decades to find the determinants of technology usage and adoption. Numerous models have been developed in the United States and other developed countries to enhance the understanding of th
Autor:
ALSALEH, DHOHA1 leh.d@gust.edu.kw
Publikováno v:
Journal of Business Inquiry: Research, Education & Application. 2017 Special Issue, Vol. 17, p23-40. 18p. 2 Diagrams, 6 Charts.
Autor:
Thakur, Ramendra1, AlSaleh, Dhoha2
Publikováno v:
Society for Marketing Advances Proceedings. 11/01/2020, p115-116. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.