Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Al-Taweel D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Katoue MG, Al-Taweel D
Publikováno v:
Pharmacy Practice, Vol 14, Iss 2, p 680 (2016)
Background: Pharmacists can provide beneficial pharmaceutical care services to patients receiving Parenteral Nutrition (PN) therapy by working within Nutrition Support Teams (NSTs). Objective: This study was designed to explore pharmacists’ role in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c42f9a9d5464273a714089946e4fa4e
Purpose: While pharmaceutical care (PC) had been introduced and taught in schools of pharmacy decades ago, it is still being introduced with different degrees of success in many developing countries around the world. This study aimed to compare the a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1664::ace19d975d98a0f79eb5c127d550d803
https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85075101124&partnerID=40&md5=4293e7b33403764805cf33a5849e7e36
https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85075101124&partnerID=40&md5=4293e7b33403764805cf33a5849e7e36
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.