Zobrazeno 1 - 10
of 160
pro vyhledávání: '"Al-Mumin A"'
Autor:
Cerezo, Carlos, Sokol, Julia, AlKhaled, Saud, Reinhart, Christoph, Al-Mumin, Adil, Hajiah, Ali
Publikováno v:
In Energy & Buildings 1 November 2017 154:321-334
Autor:
De Wolf, Catherine, Cerezo, Carlos, Murtadhawi, Zainab, Hajiah, Ali, Al Mumin, Adil, Ochsendorf, John, Reinhart, Christoph
Publikováno v:
In Energy 1 September 2017 134:336-348
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ahmed Al-Mumin, Halla Tarakemeh, Sarah Buabbas, Anwar Murad, Abdulaziz Al-Mutawa, Kefaya Abdulmalek, Abdulrahman Al-Fares
Publikováno v:
ASAIO journal (American Society for Artificial Internal Organs : 1992).
The coronavirus disease 2019 (COVID-19) pandemic has been associated with the significant use of venovenous extracorporeal membrane oxygenation (VVECMO) globally. Identifying strategies to optimize care is essential to improving patient important out
Autor:
Amir Al-Mumin1 dr.amir.saheb@gmail.com, Hayder Abdul-Amir Makki Al-Hindy2 phar.hayder.abdul@uobabylon.edu.iq, Mousa, Mazin Jaafar3 mazin.mousa@gmail.com
Publikováno v:
Systematic Reviews in Pharmacy. 2020, Vol. 11 Issue 6, p665-671. 7p. 4 Charts, 1 Graph.
Autor:
AL-MUMIN, AMIR1, AL-HINDY, HAYDER ABDUL-AMIR MAKKI2 phar.hayder.abdul@uobabylon.edu.iq
Publikováno v:
International Journal of Pharmaceutical Research (09752366). 2020 Supplement1, p1196-1202. 7p.
Publikováno v:
EduFisika: Jurnal Pendidikan Fisika; Vol. 6 No. 1 (2021): Edufisika: Jurnal Pendidikan Fisika Volume 6 Nomor 01, Juni 2021; 41-51
EduFisika: Jurnal Pendidikan Fisika; Vol 6 No 1 (2021): Edufisika: Jurnal Pendidikan Fisika Volume 6 Nomor 01, Juni 2021; 41-51
EduFisika: Jurnal Pendidikan Fisika; Vol 6 No 1 (2021): Edufisika: Jurnal Pendidikan Fisika Volume 6 Nomor 01, Juni 2021; 41-51
This study aims to determine the relationship between learning interest and learning motivation on physics learning outcomes. The type of research used is correlational research with a quantitative approach. The population in this study were students
Autor:
Amal Talib Al Sa'ady, Zainab Abdulameer Abdulrasol, Ali Fadhil Obaid, Hayder Abdul-Amir Makki Alhindy, Amir S. Al-Mumin
Publikováno v:
Journal of Emergency Medicine, Trauma and Acute Care. 2022
Autor:
Mohammad Abdullah Al Mumin, Mahruba Sharmin Chowdhury, Ananta Akash Podder, Md. Basim Uddin Ahmed
Publikováno v:
Journal of Computer Science. 17:1-18
Due to the enormous growth of information and technology, the digitized texts and data are being immensely generated. Therefore, identifying the main topics in a vast collection of documents by humans is merely impossible. Topic modeling is such a st