Zobrazeno 1 - 10
of 370
pro vyhledávání: '"Al Otaiba, Stephanie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Phillips, Beth M., Kim, Young-Suk Grace, Lonigan, Christopher J., Connor, Carol M., Clancy, Jeanine, Al Otaiba, Stephanie
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q4 2021 57:75-88
Student Behavior Ratings and Response to Tier 1 Reading Intervention: Which Students Do Not Benefit?
Publikováno v:
Journal of Research on Educational Effectiveness; Jul-Sep2024, Vol. 17 Issue 3, p491-512, 22p
Autor:
Clemens, Nathan H., Lee, Kejin, Henri, Maria, Simmons, Leslie E., Kwok, Oi-man, Al Otaiba, Stephanie
Publikováno v:
In Journal of School Psychology April 2020 79:43-62
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shero, Jeffrey A.1 (AUTHOR), Al Otaiba, Stephanie2 (AUTHOR), Schatschneider, Chris1,3 (AUTHOR), Hart, Sara A.1,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Experimental Education. 2022, Vol. 90 Issue 4, p1021-1040. 20p. 1 Diagram, 4 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Vardy, Emma J.1 emma.vardy@ntu.ac.uk, Al Otaiba, Stephanie2, Breadmore, Helen L.3, Kung, Shu‐Hsuan4, Pétursdóttir, Anna‐Lind5, Zaru, Mai W.2, McMaster, Kristen L.6
Publikováno v:
Journal of Research in Reading. Aug2022, Vol. 45 Issue 3, p517-526. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.