Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Al Lawati F"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Background The 69th World Health Assembly approved the Global Health Sector Strategy to eliminate hepatitis C virus (HCV) infection by 2030, which can become a reality with the recent launch of direct acting antiviral therapies. Reliable disease burd
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::e50dbe3cdec401349680603a5cabd4c1
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3108884
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3108884
Publikováno v:
Sultan Qaboos University Medical Journal, Vol 14, Iss 2, Pp 241-244 (2014)
Sultan Qaboos University Medical Journal, Vol 14, Iss 2, Pp 227-230 (2014)
Scopus-Elsevier
Europe PubMed Central
Sultan Qaboos University Medical Journal, Vol 14, Iss 2, Pp 227-230 (2014)
Scopus-Elsevier
Europe PubMed Central
Gastrointestinal basidiobolomycosis (GIB) is a rare fungal infection with few reported cases worldwide. We report here the first case diagnosed in Oman in a previously healthy 5-year-old Omani female child who had been thought initially to have an ab
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Teacher Education and Leadership Faculty Publications
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1459::f714934c0b75ac19d25fb4bd48e633a8
https://digitalcommons.usu.edu/teal_facpub/138
https://digitalcommons.usu.edu/teal_facpub/138
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
TEaL Faculty Publications
A brief narrative description of the journal article, document, or resource. This research focuses on teacher instructional and curricular practices in gifted students' experiences in Islamic schools in the United States. Surveys were administered at
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1459::fea6111d50133873a7c44e567f112fd3
http://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1065&context=teal_facpub
http://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1065&context=teal_facpub
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.