Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Akyuz, Didem"'
Autor:
Karaca, Esra, Akyuz, Didem
Publikováno v:
Journal of Pedagogical Research (JPR); Sep2024, Vol. 8 Issue 3, p1-15, 15p
Autor:
Akyuz, Didem
Publikováno v:
In Computers & Education October 2018 125:212-225
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sozen-Ozdogan, Sinem1 sinem.sozen@tedu.edu.tr, Akyuz, Didem2 dakyuz@metu.edu.tr, Stephan, Michelle3 michelle.stephan@uncc.edu
Publikováno v:
Australian Mathematics Education Journal (AMEJ). 2019, Vol. 1 Issue 2, p16-21. 6p.
Autor:
Akyuz, Didem
Publikováno v:
Electronic Theses and Dissertations.
Although it has been more than 20 years since the publication of Curriculum and Evaluation Standards for School Mathematics (NCTM, 1989) and 10 years since the second version of standards, Principles and Standards for School Mathematics (NCTM, 2000),
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Akyuz, Didem, Stephan, Michelle
Publikováno v:
International Journal of Mathematical Education in Science & Technology; Apr2022, Vol. 53 Issue 4, p920-947, 28p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
UYGUN, Tugba, AKYUZ, Didem
Publikováno v:
Volume: 6, Issue: 68-72
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
Inthe literature, there have been research examining different grade levels ofstudents’ understanding of geometric shapes such as triangles and their mainelements as well as their auxiliary elements. The purpose of the current studyis to investigat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::7611b298d08025118e19e5da4dc89230
https://dergipark.org.tr/tr/pub/epess/issue/30769/332645
https://dergipark.org.tr/tr/pub/epess/issue/30769/332645
Autor:
GUNER, Pınar, AKYUZ, Didem
Publikováno v:
Volume: 6, Issue: 61-67
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
Thepurpose of the current study is to examine preservice middle school mathematicsteachers’ knowledge about students’ mathematical thinking related to perimeterand area and determine the consistency between this knowledge and students’actual ma
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::1a0c99d622a1cff688029f9d0b381949
https://dergipark.org.tr/tr/pub/epess/issue/30769/332644
https://dergipark.org.tr/tr/pub/epess/issue/30769/332644