Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Aktay S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aktay S., Gültekin M.
The purpose of this study is to determine functionality of webfolio system in primary schools. This study was conducted on 4th grade Science and technology, Mathematics, Social Studies, and Turkish courses. The participants of this study are 4th grad
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9647::5e99415a8e11da8340eeb4ce61cf2cba
https://hdl.handle.net/20.500.12697/1797
https://hdl.handle.net/20.500.12697/1797
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aktay S., Gultekin M.
In today's world, educational establishments should follow and utilize technological developments in order to improve the quality of educational activities. One of the fields that technology can be integrated into educational establishments is evalua
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9647::0b9d51669d70dd711a24754bb68a067c
https://hdl.handle.net/20.500.12697/1812
https://hdl.handle.net/20.500.12697/1812
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.