Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Aksu, Zeki"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Volume: 6, Issue: 2 283-297
Research on Education and Psychology
Research on Education and Psychology
The aim of this study is to discuss the conceptual dimensions of pre-service mathematics teachers' approaches to the basic concepts and operations of mathematics. 25 pre-service mathematics teachers in the first semester of the 2022-2023 academic yea
Autor:
Durkaya, Merve, Aksu, Zeki, Öçal, M. Fatih, Şenel, E. Özge, Konyalıoğlu, A.Cihan, Hızarcı, Seyfullah, Kaplan, Abdullah
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2011 15:2569-2573
Autor:
Durkaya, Merve, Şenel, E. Özge, Öçal, M. Fatih, Kaplan, Abdullah, Aksu, Zeki, Konyalıoğlu, A.Cihan
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2011 15:2554-2558
Autor:
AKSU, Zeki1 zekiaksu25@artvin.edu.tr, KUL, Ümit1 umitkul@artvin.edu.tr
Publikováno v:
International Journal of Eurasia Social Sciences / Uluslararasi Avrasya Sosyal Bilimler Dergisi. Dec2017, Vol. 8 Issue 30, p1832-1848. 17p.
Autor:
AKSU, Zeki
Publikováno v:
Volume: 9, Issue: 54 841-856
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal
Bu araştırmada, öğretmen adaylarının matematik öğretim öz-yeterlik algıları, matematik öğretim kaygıları ve matematik öğretmeye hazır olma inançları arasındaki ilişkiler incelenmiştir. Araştırma 317’si kadın ve 105’i erk
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::0c9ad46b53c234d05470e84c90dd601e
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tpdrd/issue/48897/623288
https://dergipark.org.tr/tr/pub/tpdrd/issue/48897/623288
Autor:
Aksu, Zeki, Kul, Ümit
The aim of this study is to adapt the Survey of Pedagogical Content Knowledge in Early Childhood Mathematics, developed by Smith (1998), to Turkish. The need for a scale investigating the pedagogical content knowledge of teachers in the field of earl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3228::f1675810358d0f4a5912bd8f1bf30416
https://hdl.handle.net/11494/4165
https://hdl.handle.net/11494/4165
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Progressive Education; Jun2021, Vol. 17 Issue 3, p102-122, 21p