Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Aksal, Fahriye Altınay"'
Autor:
Karadağ, Mehmet1 63mkaradag@gmail.com, Aksal, Fahriye Altınay1, Gazi, Zehra Altınay1, Dağli, Gökmen1
Publikováno v:
SAGE Open. Jan-Mar2020, Vol. 10 Issue 1, p1-14. 14p.
Autor:
Kalkan, Ümit1 umitkalkan@gmail.com, Aksal, Fahriye Altınay1,2, Gazi, Zehra Altınay1, Atasoy, Ramazan3, Dağlı, Gökmen1,2
Publikováno v:
SAGE Open. Jan-Mar2020, Vol. 10 Issue 1, p1-15. 15p.
Publikováno v:
Gaziantep University Journal of Social Sciences. 2013, Vol. 12 Issue 2, p243-252. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The aim of this study was to examine the impact of a videotaped simulated instructional model on prospective language teachers' co-construction of knowledge with the help of their peers and their supervisor in microteaching sessions. Within the frame
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2789::b5235f23d9208045525b63977b279846
http://search.proquest.com/docview/1287024898?accountid=15792
http://search.proquest.com/docview/1287024898?accountid=15792
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.