Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Aksakoğlu G"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 5, Iss 1, p 7 (2005)
Abstract Background The purpose of the study was to compare the knowledge scores of medical students in Problem-based Learning and traditional curriculum on public health topics. Methods We planned a cross-sectional study including the fifth and sixt
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7de58490afe14376801f8d513daf83d4
Publikováno v:
Volume: 13, Issue: 13
Tıp Eğitimi Dünyası
Tıp Eğitimi Dünyası
AMAÇ: DEÜTF son sınıf öğrencilerinin, Halk Sağlığı rotasyonu öncesi ve sonunda Toplum Hekimliği konularındaki bilgi düzeylerinin ölçülüp karşılaştırılması ve Halk Sağlığı rotasyonundaki eğitimin etkinliğinin değerlendir
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::ec30b52d1643b260d2c6a6ab2447341b
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ted/issue/21296/228575
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ted/issue/21296/228575
Autor:
Aksakoğlu G, Elçí Oc
Publikováno v:
Medical Education. 32:222-223
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In European Journal of Internal Medicine 2003 14 Supplement 1:S26-S26
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.