Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Akpé H"'
Autor:
Zinszer BD; Department of Psychology, Swarthmore College, Swarthmore, Pennsylvania, USA., Hannon J; Department of Linguistics and Cognitive Science, University of Delaware, Newark, Delaware, USA., Hu A; Department of Linguistics and Cognitive Science, University of Delaware, Newark, Delaware, USA., Kouadio AÉ; UFR Sciences de l'Homme et de la Société, Université Félix Houphouët-Boigny, Abidjan, Côte d'Ivoire., Akpé H; UFR Sciences de l'Homme et de la Société, Université Félix Houphouët-Boigny, Abidjan, Côte d'Ivoire., Tanoh F; UFR Sciences de l'Homme et de la Société, Université Félix Houphouët-Boigny, Abidjan, Côte d'Ivoire.; Département Sociologie, Université Peleforo Gon Coulibaly, Korhogo, Côte d'Ivoire., Wang M; Department of Psychology, Swarthmore College, Swarthmore, Pennsylvania, USA., Qi Z; Department of Communication Sciences and Disorders, Northeastern University, Boston, Massachusetts, USA., Jasińska K; Haskins Laboratories, New Haven, Connecticut, USA.; Department of Applied Psychology and Human Development, University of Toronto, Toronto, Canada.
Publikováno v:
Developmental science [Dev Sci] 2024 Sep; Vol. 27 (5), pp. e13448. Date of Electronic Publication: 2023 Sep 24.
Autor:
Zinszer BD; Swarthmore College., Hannon J; University of Delaware., Kouadio AÉ; Université Félix Houphouët-Boigny., Akpé H; Université Félix Houphouët-Boigny., Tanoh F; Université Félix Houphouët-Boigny.; Université Peleforo Gon Coulibaly., Hu A; University of Delaware., Qi Z; Northeastern University., Jasińska K; University of Toronto.; Haskins Laboratories.
Publikováno v:
Language learning [Lang Learn] 2023 Dec; Vol. 73 (4), pp. 1039-1086. Date of Electronic Publication: 2023 Jul 31.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Whitehead HL; University of Toronto, Toronto, Ontario, Canada., Ball MC; University of Toronto, Toronto, Ontario, Canada., Brice H; University of Toronto, Toronto, Ontario, Canada., Wolf S; University of Pennsylvania, Philadelphia, Pennsylvania, USA., Kembou S; Université de Lausanne, Lausanne, Switzerland., Ogan A; Carnegie Mellon University, Pittsburg, Pennsylvania, USA., Jasińska KK; University of Toronto, Toronto, Ontario, Canada.; Haskins Laboratories, New Haven, Connecticut, USA.
Publikováno v:
Child development [Child Dev] 2024 Mar-Apr; Vol. 95 (2), pp. e93-e109. Date of Electronic Publication: 2024 Jan 02.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.