Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Akimoto, Takuya"'
Autor:
Okahashi, Aya, Nagano, Nobuhiko, Hijikata, Midori, Fuwa, Kazumasa, Aoki, Ryoji, Seimiya, Ayako, Imaizumi, Takayuki, Akimoto, Takuya, Hara, Koichiro, Katayama, Daichi, Abe, Shinya, Ashina, Mariko, Nakasone, Ruka, Kyouno, Yuki, Takumi, Kido, Takenaka, Satoshi, Kakiuchi, Satsuki, Kakimoto, Yu, Kozawa, Kei, Funato, Yusuke, Miura, Hiroki, Kawamura, Yoshiki, Ogata, Tsutomu, Nakashima, Yumiko, Kawada, Jun-ichi, Torii, Yuka, Suzuki, Takako, Fukuda, Yuto, Haruta, Kazunori, Yamaguchi, Makoto, Masaaki, Teranishi, Kakei, Yasumasa, Morioka, Ichiro, Imai, Takumi, Itohara, Kotaro, Yano, Ikuko, Takahashi, Naoto, Yoshikawa, Tetsushi, Moriuchi, Hiroyuki, Ito, Yoshinori, Fujioka, Kazumichi, Oka, Akira
Publikováno v:
In Journal of Infection and Chemotherapy March 2024
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Go, Hidetoshi, Nagano, Nobuhiko, Sato, Yuki, Katayama, Daichi, Hara, Koichiro, Akimoto, Takuya, Imaizumi, Takayuki, Aoki, Ryoji, Hijikata, Midori, Seimiya, Ayako, Okahashi, Aya, Morioka, Ichiro
Publikováno v:
Antibiotics (2079-6382); Sep2023, Vol. 12 Issue 9, p1426, 15p
Publikováno v:
秋田大学教育文化学部研究紀要 教育科学. 76:19-25
The Elementary School National Curriculum Standard (2017) and the Lower Secondary School National Curriculum Standard (2017) indicates that each school should implement class improvements for realizing proactive, interactive, and authentic learning o
Publikováno v:
秋田大学教育文化学部教育実践研究紀要 = BULLETIN OF THE CENTER FOR EDUCATIONAL RESEARCH AND PRACTICE FACULTY OF EDUCATION AND HUMAN STUDIES AKITA UNIVERSITY. 41:69-74
教員養成のカリキュラム改善の基礎的資料を得ることを目的に,秋田大学を卒業後,講師を経験せずに採用された初任者教員の状況について把握するための予備調査を行った.質問紙は
Publikováno v:
秋田大学教育文化学部研究紀要 教育科学 = MEMOIRS OF FACULTY OF EDUCATION AND HUMAN STUDIES AKITA UNIVERSITY EDUCATIONAL SCIENCES. 74:11-19
The developing of Sougoutekina gakushuuno jikan is the opportunity in which principal can fully provide their leadership as principals. Also, its character of crossing-over the field of learning has a strategic value, on condition that it raises the
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.