Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Akers, Chelsie"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rains, Stephen A, Bonito, Joseph A, Lutovsky, Bethany R, Nemcova, Katerina, Tsetsi, Eric, Ashtaputre, Anjali, Pavlich, Corey A, Akers, Chelsie
Publikováno v:
Human Communication Research; Jan2023, Vol. 49 Issue 1, p1-12, 12p, 1 Diagram, 1 Chart, 2 Graphs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Unlocking the Tablet: Parasocial Interactions and Scaffolding Found in Interactive Educational Games
Autor:
Akers, Chelsie
The present study examined whether the exposure to likeable characters and educational content would affect the attitudes and behaviors of children after playing an educational children's game. The parasocial interaction (PSI) experienced by children
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/625639
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/625639
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/625639