Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Akduman, Gulumser Gultekin"'
Publikováno v:
Educational Process: International Journal; 2022, Vol. 11 Issue 2, p114-129, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mehtap Çakan, Aysel Esen Çoban, Ömer Kutlu, Yasemin Aydoğan, Yunus Günindi, Gülümser Gültekin Akduman, Şener Büyüköztürk, Ebru Kiliç Çakmak, Arzu Özyürek, Hakan Koğar, Esra Ömeroğlu, Özlem Yurt, Seda Karayol
WOS: 000367987000010
This study aimed to determine and interpret norms of the Preschool Social Skills Rating Scale (PSSRS) teacher form. The sample included 224 independent preschools and 169 primary schools. The schools are distributed among 48
This study aimed to determine and interpret norms of the Preschool Social Skills Rating Scale (PSSRS) teacher form. The sample included 224 independent preschools and 169 primary schools. The schools are distributed among 48
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ad28e0e7b76d5a4250835926716fa07e
http://hdl.handle.net/11727/3992
http://hdl.handle.net/11727/3992