Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Akbar, Monika"'
Autor:
Akbar, Monika
Some classes of Internet users have specific information needs and specialized information-seeking behaviors. For example, educators who are designing a course might create a syllabus, recommend books, create lecture slides, and use tools as lecture
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/25139
Keeping students engaged with the course content outside the classroom is a challenging task. Since learning during undergraduate years occurs not only as student engagement in class, but also during out of class activities, we need to redesign and r
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1805.00439
Autor:
Akbar, Monika
Publikováno v:
Montana State University.
Since the amount of text data stored in computer repositories is growing every day, we need more than ever a reliable way to group or categorize text documents. Most of the existing document clustering techniques use a group of keywords from each doc
Externí odkaz:
http://etd.lib.montana.edu/etd/2008/akbar/AkbarM0508.pdf
Autor:
Akbar, Monika.
Thesis (MS)--Montana State University--Bozeman, 2008.
Typescript. Chairperson, Graduate Committee: Rafal A. Angryk. Includes bibliographical references (leaves 58-61).
Typescript. Chairperson, Graduate Committee: Rafal A. Angryk. Includes bibliographical references (leaves 58-61).
Externí odkaz:
http://etd.lib.montana.edu/etd/2008/akbar/AkbarM0508.pdf
Autor:
Williams, Mark A., Barranco, Roberto Camacho, Naim, Sheikh Motahar, Dey, Sumi, Shahriar Hossain, M., Akbar, Monika
Publikováno v:
In Computers & Security May 2020 92
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fuad, Muztaba, Akbar, Monika
Publikováno v:
Education Sciences; Dec2022, Vol. 12 Issue 12, p863, 18p
This paper focuses on finding the added educational value that the Sol y Agua game provides to science students in the El Paso TX context. Hong et al. (2009) created an evaluation index for assessing the educational value of digital games which inclu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1e24ce44a4538c721126fbba8a406056
Publikováno v:
2015 IEEE Frontiers in Education Conference (FIE); 2015, p1-5, 5p