Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Akarsu, Tugra Nazli"'
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2022, Vol. 35, Issue 1, pp. 186-217.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-11-2021-1441
Autor:
Akarsu, Tugra Nazli
Publikováno v:
Journal of Information Technology Teaching Cases; Nov2024, Vol. 14 Issue 2, p186-191, 6p
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management February 2021 93:446-465
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2020, Vol. 54, Issue 10, pp. 2575-2619.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-07-2019-0588
Publikováno v:
In International Journal of Hospitality Management October 2020 91
Autor:
Foroudi, Pantea, Akarsu, Tuğra Nazlı, Ageeva, Elena, Foroudi, Mohammad M., Dennis, Charles, Melewar, T.C.
Publikováno v:
In Journal of Business Research February 2018 83:97-110
Autor:
Yeniaras, Volkan, Akarsu, Tugra Nazli
Publikováno v:
Journal of Islamic Marketing, 2017, Vol. 8, Issue 2, pp. 204-217.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIMA-06-2015-0046
Autor:
Akarsu, Tugra Nazli
This research explores how consumer religiosity influences brand sensuality, brand experience and consumer hedonism and how that, in turn, affects the repurchase intention of consumers. Building on environmental psychology theory and the Stimulus-Org
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b5da5d9ef35a6b17cf8fd35f583b005a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.