Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Akarsu, Tuğra Nazlı"'
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management February 2021 93:446-465
Publikováno v:
In International Journal of Hospitality Management October 2020 91
Autor:
Foroudi, Pantea, Akarsu, Tuğra Nazlı, Ageeva, Elena, Foroudi, Mohammad M., Dennis, Charles, Melewar, T.C.
Publikováno v:
In Journal of Business Research February 2018 83:97-110
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Learning outcomes\ud At the end of this chapter, readers should be able to:\ud - Assess the opportunities for positive destination image formation\ud - Identify opportunities arising from TV series/movies for destination-marketing organizations (DMOs
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::77ac878284d63dbe75763f4f534907dc
https://eprints.mdx.ac.uk/27893/1/Foroudi_CH11.pdf
https://eprints.mdx.ac.uk/27893/1/Foroudi_CH11.pdf
Autor:
Akarsu, Tuğra Nazlı, Yeniaras, Volkan
Religion has been considered an inseparable part of culture. There is a considerable amount of research examining the relationship between religious affiliation and consumer behavior. Although past studies have confirmed that the religiosity and reli
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3112::26ba94269658a5d31208effd65f660ce
https://hdl.handle.net/20.500.12469/687
https://hdl.handle.net/20.500.12469/687
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The notion of sensory is complex and bounded with different disciplines. In anthropology, it is a socially regulated concept which is not static and mediates cognition and sensation. Even though the intriguing research on 'the relationship between th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::420b25083b6bf251ecb0c3a6d19c497b
https://eprints.mdx.ac.uk/35164/1/Sensory-EJIM_Paper.pdf
https://eprints.mdx.ac.uk/35164/1/Sensory-EJIM_Paper.pdf