Zobrazeno 1 - 10
of 109
pro vyhledávání: '"Akça Ö"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Psychiatry in Clinical Practice. Nov 2021, Vol. 25 Issue 4, p403-406. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi, Vol 5, Iss 3, Pp 1293-1313 (2023)
Günümüzde öğretmenlerden çevrimiçi teknolojileri etkili bir şekilde kullanabilen bilişötesi becerilere sahip bireyler olmaları beklenmektedir. Yansıtma etkinliklerinin yer aldığı ePortfolyo ortamlarının bu öğretmen yeterliliklerini
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c4377e431e304bf3bb3cc0e7750c0bd1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Albayrak T, Şencan İ, Akça Ö, Koç EMAUID- ORCID: 0000-0003-3620-1261, Aksoy H, Ünsal S, Bülbül İ, Bahadır A, Kasım İ, Kahveci R, Özkara A
BACKGROUND: The participation of the people in health decisions may be structured in various levels. One of these is participation in decisions for the treatment. "Advanced directives" is one of the examples for the participation in decisions for the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3566::cc8052077b631c53aa3a114f5dd4ba1e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.