Zobrazeno 1 - 10
of 264
pro vyhledávání: '"Ajjawi, R"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Academic failure is commonplace in higher education. Some students persist and go on to complete their courses. However, some do not, and this can create problems for themselves and the institutions in which they are enrolled. If we could understand
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::6ae97b2b74a334fa422006c4ea368b81
https://hdl.handle.net/10453/165285
https://hdl.handle.net/10453/165285
Feedback is justified when it has a positive influence on students’ subsequent performance. Opportunities for student action need therefore to be consciously designed if feedback is to influence learning. In this paper, we discuss how ipsative desi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::677f775758c7c9918fbb69c4354e0a1d
https://hdl.handle.net/10453/165290
https://hdl.handle.net/10453/165290
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Objective Structured Clinical Examinations (OSCEs) have become ubiquitous as a form of assessment in medical education but involve substantial resource demands and considerable local variation. A detailed understanding of the processes by which OSCEs
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::19ae449c95b1f1ae611c1723ac4ca28c
https://hdl.handle.net/10453/158561
https://hdl.handle.net/10453/158561
© 2019, © 2019 The Author(s). Published by Informa UK Limited, trading as Taylor & Francis Group. Academic failure is an important and personal event in the lives of university students, and the ways they make sense of experiences of failure matter
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::9b1e75c2394d8bdd21477936bf7bc91e
https://hdl.handle.net/10453/142893
https://hdl.handle.net/10453/142893
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.