Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"Ajanovic S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ajanovic S, Jon Garrido Aguirre, Baro B, Balanza N, Varo R, Millat-Martínez P, Arias S, Fonollosa J, Perera A, Jordán-García I, Munoz-Almagro C, Bonet-Carne E, Crosas-Soler A, Esther Via Virgili, Nafria-Escalera B, García-García JJ, Bassat Q
Publikováno v:
Frontiers in public health
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
Background: During the COVID-19 pandemic, lockdown strategies have been widely used to contain SARS-CoV-2 virus spread. Children and adolescents are especially vulnerable to suffering psychological effects as result of such measures. In Spain, childr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::39d2c37add5bf1ee7855cc11baa6b629
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=20408
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=20408
Autor:
Brotons-de los Reyes P, Jordán-García I, Bassat Q, Henares-Bonilla D, Fernández de Sevilla-Estrach M, Ajanovic S, Redin A, Fumadó Victoria, Baro B, Claverol J, Varo R, Cuadras-Palleja D, Hecht J, Barrabeig I, García-García JJ, Launes-Montana C, Munoz-Almagro C
Publikováno v:
Viruses-Basel
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
r-FSJD. Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
instname
We aimed to assess the duration of nasopharyngeal severe acute respiratory syndrome coronavirus 2 (SARS-CoV-2) RNA persistence in adults self-confined at home after acute infection; and to identify the associations of SARS-CoV-2 persistence with resp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::2de32baca75140e670f9b8d13ecb44fc
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=19994
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=19994
Autor:
Jordán-García I, Fernández de Sevilla-Estrach M, Fumadó Victoria, Bassat Q, Bonet-Carne E, Fortuny-Guasch C, Garcia-Miquel A, Jou-Munoz C, Adroher C, Casas MM, Girona M, Garcia MH, Tomas GP, Ajanovic S, Arias S, Balanza N, Baro B, Millat-Martinez P, Varo R, Alonso S, Álvarez-Lacalle E, López D, Claverol J, Cubells M, Brotons-de los Reyes P, Codina-Bergadà A, Cuadras-Palleja D, Bruijning-Verhagen P, Faust S, Munro A, Munoz-Almagro C, Català M, Prats C, García-García JJ, Gratacós E
Publikováno v:
CLINICAL INFECTIOUS DISEASES
r-FSJD: Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
Fundació Sant Joan de Déu
r-FSJD: Repositorio Institucional de Producción Científica de la Fundació Sant Joan de Déu
Fundació Sant Joan de Déu
BACKGROUND: Understanding the role of children in SARS-CoV-2 transmission is critical to guide decision-making for schools in the pandemic. We aimed to describe the transmission of SARS-CoV-2 among children and adult staff in summer schools. METHODS:
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::2d3882121d9459777480ba5c8be10b31
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=19265
http://fundanet.fsjd.org/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=19265
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.