Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Aisha Naz"'
Publikováno v:
Campbell Systematic Reviews, Vol 20, Iss 2, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract This protocol serves as a guiding source for a Campbell registered systematic review aiming to assess the effectiveness of Public‐Private Partnerships (PPPs) in education in Low‐ and Middle‐Income Countries (LMICs). The primary questio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b5ea089c64a46fea7fde9e6c112eab1
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Pakistan being a young country is struggling to provide employment opportunities. However, entrepreneurship is a perceived strategy for reducing unemployment. The trend of entrepreneurship is also emerging among university students. Thus, the ratio o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8c72a84a134c422084e47e7a4b8393ad
Publikováno v:
Journal of Professional Capital and Community, 2024, Vol. 9, Issue 2, pp. 135-153.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JPCC-03-2023-0022
Publikováno v:
Studies in Graduate and Postdoctoral Education, 2023, Vol. 14, Issue 3, pp. 381-398.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SGPE-01-2023-0011
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education & Information Technologies; 2024, Vol. 29 Issue 9, p11281-11321, 41p
Autor:
Ali, Sajid, Bhutta, Sadia Muzaffar, Ahmad, Sohail, Ansari, Aisha Naz, Ahmed, Afaq, Qadir, Yasir
Publikováno v:
Campbell Systematic Reviews; Jun2024, Vol. 20 Issue 2, p1-7, 7p
Publikováno v:
Journal of Education & Educational Development; Jun2024, Vol. 11 Issue 1, p24-44, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aisha Naz Ansari
Publikováno v:
Sukkur IBA Journal of Educational Sciences and Technologies. 2:63-74
This paper presents the self-efficacy for online learning during a pandemic across two age groups young (25 and below) and old (above 25) from different schools and universities in Sindh based on five constructs of self-efficacy. These constructs inc