Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Aisenbrey, Elizabeth A."'
Publikováno v:
In Materials Today Advances December 2022 16
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
We present an experimentally guided, multi-phase, multi-species polyelectrolyte gel model to make quantitative predictions on the electro-chemical properties of articular cartilage. The mixture theory consists of two different types of polymers: Poly
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1308.4421
Publikováno v:
In Biomaterials January 2019 190-191:51-62
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Steinmetz, Neven J., Aisenbrey, Elizabeth A., Westbrook, Kristofer K., Qi, H. Jerry, Bryant, Stephanie J.
Publikováno v:
In Acta Biomaterialia 15 July 2015 21:142-153
Autor:
Aisenbrey, Elizabeth A., Tomaschke, Andrew A., Schoonraad, Sarah A., Fischenich, Kristine M., Wahlquist, Joseph A., Randolph, Mark A., Ferguson, Virginia L., Bryant, Stephanie J.
Publikováno v:
In Biochemical and Biophysical Research Communications 30 June 2019 514(3):940-945
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Cartilage tissue engineering strategies that use in situ forming degradable hydrogels for mesenchymal stem cell (MSC) delivery are promising for treating chondral defects. Hydrogels that recapitulate aspects of the native tissue have the potential to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::1e18ec3c19282da2289d32f8025dcf9c
https://europepmc.org/articles/PMC6030485/
https://europepmc.org/articles/PMC6030485/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.