Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Airline Fleet Assignment"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vildan Özkır, Mahmud Sami Özgür
Publikováno v:
Energies, Vol 14, Iss 11, p 3327 (2021)
High profitability and high costs have stiffened competition in the airline industry. The main purpose of the study is to propose a computationally efficient algorithm for integrated fleet assignments and aircraft routing problems for a real-case hub
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b1928a1e52204cbba9aac6cf43382fac
Autor:
Mahmud Sami Özgür, Vildan Özkır
Publikováno v:
Energies; Volume 14; Issue 11; Pages: 3327
Energies, Vol 14, Iss 3327, p 3327 (2021)
Energies, Vol 14, Iss 3327, p 3327 (2021)
High profitability and high costs have stiffened competition in the airline industry. The main purpose of the study is to propose a computationally efficient algorithm for integrated fleet assignments and aircraft routing problems for a real-case hub
Autor:
Zhu, Xiaomei
Stochastic programming is an optimization technique that incorporates random variables as parameters. Because it better reflects the uncertain real world than its traditional deterministic counterpart, stochastic programming has drawn increasingly mo
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/27212
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-04242006-114526/
http://scholar.lib.vt.edu/theses/available/etd-04242006-114526/
Autor:
Silva, Marco, Poss, Michael
Publikováno v:
9th International European Network Conference
INOC: International European Network Conference
INOC: International European Network Conference, Jun 2019, Avignon, France. pp.66-71, ⟨10.5441/002/inoc.2019.13⟩
INOC: International European Network Conference
INOC: International European Network Conference, Jun 2019, Avignon, France. pp.66-71, ⟨10.5441/002/inoc.2019.13⟩
International audience; In this work we consider the airline fleet assignment problem and we experiment with a robust solution where passenger demand is uncertain. To mitigate conservativeness of the classical robust optimization we consider a two-st
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b235ca13ac8e3c7865a4d7114540fc1d
https://hal-lirmm.ccsd.cnrs.fr/lirmm-02194250
https://hal-lirmm.ccsd.cnrs.fr/lirmm-02194250
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computational Optimization and Applications. 49:213-239
Due to copyright restrictions, the access to the full text of this article is only available via subscription. We describe models and exact solutions approaches for an integrated aircraft fleeting and routing problem arising at TunisAir. Given a sche
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.