Zobrazeno 1 - 10
of 288
pro vyhledávání: '"Aintzane Doiz"'
Autor:
ZHANG, MENG
Publikováno v:
TESOL Quarterly, 2016 Mar 01. 50(1), 268-270.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43893817
Autor:
MIKULEC, ERIN
Publikováno v:
The Modern Language Journal, 2015 Dec 01. 99(4), 802-803.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44135303
Publikováno v:
Atlantis, 2015 Dec 01. 37(2), 271-276.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24757800
Autor:
Francisco Rubio Cuenca
Publikováno v:
Ibérica, Iss 28 (2015)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab3f06c3a52b41c39dc64122c7f53be3
Autor:
FABRICIUS, ANNE
Publikováno v:
TESOL Quarterly, 2013 Dec 01. 47(4), 875-877.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43267943
An Examination of the Degree of Complexity of Teacher Questions in English-Medium University Courses
Autor:
David Lasagabaster, Aintzane Doiz
Publikováno v:
Latin American Journal of Content and Language Integrated Learning, Vol 15, Iss 2 (2024)
Research has demonstrated that questions are essential when teachers endeavor to foster students’ comprehension and learning of the subject taught. However, there is a scarcity of studies on questioning practices in English-medium instruction (EMI)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c7824114e8543ec9fea127c9ac8beb0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jixian Pang, Fang Chen
Publikováno v:
Applied Linguistics. 35:227-230
Autor:
David Lasagabaster
Publikováno v:
CLIL experiences in secondary and tertiary education
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::70f7e29529f4f66c85ca8aec7cbb727d
https://doi.org/10.3726/978-3-0351-0929-0/10
https://doi.org/10.3726/978-3-0351-0929-0/10