Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Aim, M.‐A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 14, Iss 1, Pp 15-22 (2018)
The purpose of the article is twofold: 1) to argue about utility and advantages of the social representational perspective applied to the field of health and illness in case of children, 2) to discuss the potential and fertility of cultural-historica
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/77af54a723084824b06c9bd6d689755a
Autor:
Ahmed A Mustafa Khalil, Aim M McMillan
Publikováno v:
McGill Journal of Medicine, Vol 12, Iss 1, Pp 3-3 (2020)
N/A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8bdde5cc4db44567a6c5285d2fbf0bda
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
A V Milekhin, Gayamova S.Yu., N V Dvoryanchikov, A V Yakushenko, Lionel Dany, Aim M.-A., Inna Bovina
Publikováno v:
Experimental Psychology (Russia). 11:61-74
The key question in this article is how children and adolescents understand health. This period attracts a particular interest because the social practice towards health and illness as well as attitudes towards risk and risk behaviour are formed at t
Publikováno v:
Культурно-историческая психология, Vol 14, Iss 1, Pp 15-22 (2018)
The purpose of the article is twofold: 1) to argue about utility and advantages of the social representational perspective applied to the field of health and illness in case of children, 2) to discuss the potential and fertility of cultural-historica
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.