Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Ahsan, Sama"'
Autor:
Pearson, Andrew DJ., Allen, Carl, Fangusaro, Jason, Hutter, Caroline, Witt, Olaf, Weiner, Susan, Reaman, Gregory, Russo, Mark, Bandopadhayay, Pratiti, Ahsan, Sama, Barone, Amy, Barry, Elly, de Rojas, Teresa, Fisher, Michael, Fox, Elizabeth, Bender, Julia Glade, Gore, Lia, Hargrave, Darren, Hawkins, Doug, Kreider, Brent, Langseth, Abraham J., Lesa, Giovanni, Ligas, Franca, Marotti, Marcelo, Marshall, Lynley V., Nasri, Kahina, Norga, Koen, Nysom, Karsten, Pappo, Alberto, Rossato, Gianluca, Scobie, Nicole, Smith, Malcolm, Stieglitz, Elliot, Weigel, Brenda, Weinstein, Amy, Viana, Ruth, Karres, Dominik, Vassal, Gilles
Publikováno v:
In European Journal of Cancer December 2022 177:120-142
Autor:
Luke, Jason J *, Rutkowski, Piotr, Queirolo, Paola, Del Vecchio, Michele, Mackiewicz, Jacek, Chiarion-Sileni, Vanna, de la Cruz Merino, Luis, Khattak, Muhammad A, Schadendorf, Dirk, Long, Georgina V, Ascierto, Paolo A, Mandala, Mario, De Galitiis, Federica, Haydon, Andrew, Dummer, Reinhard, Grob, Jean-Jacques, Robert, Caroline, Carlino, Matteo S, Mohr, Peter, Poklepovic, Andrew, Sondak, Vernon K, Scolyer, Richard A, Kirkwood, John M, Chen, Ke, Diede, Scott J, Ahsan, Sama, Ibrahim, Nageatte, Eggermont, Alexander M M
Publikováno v:
In The Lancet 30 April-6 May 2022 399(10336):1718-1729
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 6, Iss 1, p 1 (2006)
Abstract Background While Evidence-Based Medicine (EBM) skills are increasingly being taught in medical schools, teaching quality has been insufficient, so that incoming pediatric residents lack adequate EBM skills required for patient care. The obje
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5bb3b34412d646edafea0e31f1c12877
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.