Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Ahsan, Ayesha"'
Autor:
AHSAN, AYESHA I.
Publikováno v:
Boston College Law Review. Apr2024, Vol. 65 Issue 4, p1445-1481. 37p.
Autor:
Ahsan, Ayesha
Storytelling is one of the most creative, powerful and effective tools of modern marketing strategies and communication. Due to the expansion of social media, storytelling has become a popular marketing and sales tool that may affect consumer behavio
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-219309
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Higher Education Theory & Practice; 2024, Vol. 24 Issue 3, p35-50, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nawaz, Hafiz Husnain (AUTHOR), Ahsan, Ayesha (AUTHOR), Afzal, Amir (AUTHOR), Sumrah, Muhammad Ashraf (AUTHOR), Jan, Muhammad (AUTHOR), Ali, Kashif (AUTHOR), Arsalan, Muhammad (AUTHOR), Latif, Rizwan (AUTHOR)
Publikováno v:
Pakistan Journal of Agricultural Research. 9/30/2022, Vol. 35 Issue 3, p514-514. 1p.
Autor:
Ahsan, Ayesha
Storytelling is one of the most creative, powerful and effective tools of modern marketing strategies and communication. Due to the expansion of social media, storytelling has become a popular marketing and sales tool that may affect consumer behavio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::85075a523d864d0a6c915a4cbcce9cf6
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-219309
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kth:diva-219309
Publikováno v:
Anesthesia & Analgesia; 2024 Supplement, Vol. 138, p16-16, 1p