Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Ahmed, Shahd"'
Student disengagement in online learning has become a critical challenge, particularly post-pandemic. This review explores deep learning techniques used to detect disengagement, emphasizing computer vision and affective computing as effective approac
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2411.10464
Autor:
Zecevic, Agathe, Jackson, Laurence, Zhang, Xinyue, Pavlidis, Polychronis, Dunn, Jason, Trudgill, Nigel, Ahmed, Shahd, Visaggi, Pierfrancesco, YoonusNizar, Zanil, Roberts, Angus, Zeki, Sebastian S.
Publikováno v:
NPJ Digital Medicine; 11/7/2024, Vol. 7 Issue 1, p1-9, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Journal of Surgery November 2014 12 Supplement 3:S100-S101
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sitta, Jannah Ahmad Abu (AUTHOR)
Publikováno v:
Electronic Intifada. 9/26/2024, pN.PAG-N.PAG. 1p.
Autor:
Thelwall, Mike1 M.Thelwall@wlv.ac.uk, Levitt, Jonathan M.1 J.M.Levitt@wlv.ac.uk
Publikováno v:
El Profesional de la Información. mar/abr2020, Vol. 29 Issue 2, p1-6. 6p.
Publikováno v:
Frontier Star (Pakistan). 12/03/2017.