Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Ahmarani, Lena"'
Autor:
Auclair, Nickolas, Sané, Alain T., Ahmarani, Léna, Ould-Chikh, Nour-El-Houda, Patey, Nathalie, Beaulieu, Jean-François, Delvin, Edgard, Spahis, Schohraya, Levy, Emile
Publikováno v:
In Journal of Lipid Research September 2023 64(9)
Autor:
Auclair, Nickolas, Sané, Alain T., Ahmarani, Lena, Patey, Nathalie, Beaulieu, Jean-François, Peretti, Noel, Spahis, Schohraya, Levy, Emile
Publikováno v:
In Journal of Lipid Research 2021 62
Autor:
Sané, Alain *, Ahmarani, Lena *, Delvin, Edgard *, Auclair, Nikolas *, †, Spahis, Schohraya *, §, Levy, Emile *, †, §
Publikováno v:
In Journal of Lipid Research October 2019 60(10):1755-1764
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abdel-Samad, Dima, Perreault, Claudine, Ahmarani, Lena, Avedanian, Levon, Bkaily, Ghassan, Magder, Sheldon, D’Orléans-Juste, Pedro, Jacques, Danielle
Publikováno v:
In Neuropeptides December 2012 46(6):373-382
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ahmarani, Lena1 (AUTHOR), Avedanian, Levon1 (AUTHOR), Al-Khoury, Johny1 (AUTHOR), Perreault, Claudine1 (AUTHOR), Jacques, Danielle1 (AUTHOR), Bkaily, Ghassan1 (AUTHOR) ghassan.bkaily@usherbrooke.ca
Publikováno v:
Canadian Journal of Physiology & Pharmacology. Jan2013, Vol. 91 Issue 1, p71-79. 9p. 2 Charts, 6 Graphs.