Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Ahmadi, Asghar"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ahmadi, Asghar, Gholami, Ebrahim, Khatib, Mohammadmahdi, Madanipour, Saeed, Damerchi, Ali Mehrvarz
Publikováno v:
Advanced Applied Geology; Spring2024, Vol. 14 Issue 1, p186-201, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ahmadi, Asghar1, Noetel, Michael1,2 michael.noetel@acu.edu.au, Schellekens, Melissa1, Parker, Philip1, Antczak, Devan1, Beauchamp, Mark3, Dicke, Theresa1, Diezmann, Carmel4, Maeder, Anthony5, Ntoumanis, Nikos6,7,8, Yeung, Alexander1, Lonsdale, Chris1
Publikováno v:
Psychosocial Intervention. Sep2021, Vol. 30 Issue 3, p139-153. 15p.
Autor:
Ahmadi, Asghar
Teachers’ motivational behaviour is related to important student outcomes. Assessing teachers’ motivational behaviour has been helpful to improve teaching quality and enhance student outcomes. However, researchers in educational psychology have r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::21181c94756be808ee6df2258f2f535e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Akbari-adergani, Behrouz, Ahmadi, Asghar, Jahedkhanki, Gholamreza, Nodehi, Ramin N., Sadighara, Parisa
Publikováno v:
Current Nutrition & Food Science; 2020, Vol. 16 Issue: 5 p776-780, 5p