Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Ahmad Uzir, N"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Matcha, W, Gašević, D, Ahmad Uzir, N, Jovanović, J, Pardo, A, Lim, L, Maldonado-Mahauad, J, Gentili, S, Pérez-Sanagustín, M, Tsai, YS
Generalizability of the value of methods based on learning analytics remains one of the big challenges in the field of learning analytics. One approach to testing generalizability of a method is to apply it consistently in different learning contexts
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::f114447cca5186384dc43bc786d0d2dd
https://hdl.handle.net/10453/164699
https://hdl.handle.net/10453/164699
This paper reports the findings of a study that proposed a novel learning analytic methodology that combines process mining with cluster analysis to study time management in the context of blended and online learning. The study was conducted with fir
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::a777bdf7e30507fbfdbf84d3bc037bae
https://hdl.handle.net/10453/164669
https://hdl.handle.net/10453/164669
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dragan Gašević, Lisa Angelique Lim, Abelardo Pardo, Wannisa Matcha, Jelena Jovanovic, Nora'ayu Ahmad Uzir, Sheridan Gentili
Publikováno v:
Lecture Notes in Computer Science ISBN: 9783030297350
EC-TEL
EC-TEL
This paper reports the findings of a study that proposed a novel learning analytic methodology that combines process mining with cluster analysis to study time management in the context of blended and online learning. The study was conducted with fir
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4a446c0607cc337703598e98bdd9fb62
https://doi.org/10.1007/978-3-030-29736-7_41
https://doi.org/10.1007/978-3-030-29736-7_41
Autor:
Jorge Maldonado-Mahauad, Wannisa Matcha, Dragan Gašević, Abelardo Pardo, Jelena Jovanovic, Mar Pérez-Sanagustín, Nora'ayu Ahmad Uzir
Publikováno v:
Lecture Notes in Computer Science ISBN: 9783030297350
EC-TEL
EC-TEL
Research in learning analytics proposed different computational techniques to detect learning tactics and strategies adopted by learners in digital environments through the analysis of students’ trace data. While many promising insights have been p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::57aa3f885b0779f1bffd3153f1b1fee6
https://hdl.handle.net/11541.2/140110
https://hdl.handle.net/11541.2/140110