Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"Ahmad Uzir, N"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Matcha, W, Gašević, D, Ahmad Uzir, N, Jovanović, J, Pardo, A, Lim, L, Maldonado-Mahauad, J, Gentili, S, Pérez-Sanagustín, M, Tsai, YS
Generalizability of the value of methods based on learning analytics remains one of the big challenges in the field of learning analytics. One approach to testing generalizability of a method is to apply it consistently in different learning contexts
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::f114447cca5186384dc43bc786d0d2dd
https://hdl.handle.net/10453/164699
https://hdl.handle.net/10453/164699
This paper reports the findings of a study that proposed a novel learning analytic methodology that combines process mining with cluster analysis to study time management in the context of blended and online learning. The study was conducted with fir
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::a777bdf7e30507fbfdbf84d3bc037bae
https://hdl.handle.net/10453/164669
https://hdl.handle.net/10453/164669
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhichun Liu1 liulukas91@gmail.com, Jewoong Moon2 jmoon19@ua.edu
Publikováno v:
Educational Technology & Society. Apr2023, Vol. 26 Issue 2, p181-197. 17p.
Autor:
Zhang, Zhongming1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Mathematical Problems in Engineering. 9/29/2022, Vol. 2022, p1-10. 10p.
Autor:
Saqr, Mohammed1 mohammed.saqr@uef.fi, Peeters, Ward2,3
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Sep2022, Vol. 53 Issue 5, p1283-1303. 21p. 5 Diagrams, 1 Chart, 4 Graphs.
Publikováno v:
International Journal of Educational Narratives; 2024, Vol. 2 Issue 3, p347-357, 12p
Autor:
Hooda, Monika1 (AUTHOR), Rana, Chhavi1 (AUTHOR), Dahiya, Omdev2 (AUTHOR), Rizwan, Ali3 (AUTHOR), Hossain, Md Shamim4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Mathematical Problems in Engineering. 5/5/2022, p1-19. 19p.