Zobrazeno 1 - 10
of 419
pro vyhledávání: '"Ahmad, M. S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zakaria, S. A.1, Ahmad, M. S.1, Anasyida, A. S.1 anasyida@usm.my, Zuhailawati, H.1, Dhindaw, B. K.2, Abioye, T. E.3
Publikováno v:
Journal of Mining & Metallurgy. Section B: Metallurgy. 2023, Vol. 59 Issue 3, p443-454. 12p.
Autor:
Chan Hee Koh, Danyal Z. Khan, Ronneil Digpal, Hugo Layard Horsfall, Ahmad M. S. Ali, Stephanie E. Baldeweg, Pierre-Marc Bouloux, Neil L. Dorward, William M. Drake, Jane Evanson, Joan Grieve, Danail Stoyanov, Márta Korbonits, Hani J. Marcus
Publikováno v:
Frontiers in Endocrinology, Vol 13 (2023)
IntroductionCushing’s disease presents major diagnostic and management challenges. Although numerous preoperative and intraoperative imaging modalities have been deployed, it is unclear whether these investigations have improved surgical outcomes.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e1b46baef79542c9abb5815cf423e625
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
NAEEM, Z., AHMAD, M. S. A., HAMEED, M., BIBI, S., RANI, W., RATNASEKERA, D., SOUFAN, W., ADNAN, M., EL SABAGH, A.
Publikováno v:
Applied Ecology & Environmental Research; 2024, Vol. 22 Issue 4, p2977-2998, 22p
Publikováno v:
Journal of Education & Science; Jun2024, Vol. 33 Issue 2, p81-97, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 372, p 04004 (2022)
Today learning in schools is starting to be adapted to the development of information technology, resulting in changes and shifts in the educational paradigm [1] This needs to be done so that the learning process does not seem less interesting, monot
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/725b2c18b5604138ad017f084465c105