Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Ahlgren, Johanna"'
Autor:
Ahlgren, Johanna
Bakgrund Ätstörningar påverkar ungefär nio procent av världens befolkning. De definieras som allvarliga och tvångsmässiga beteenden med potentiellt livsfarliga konsekvenser. Sexuella-och könsminoriteter är sårbara och marginaliserade gruppe
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:shh:diva-4339
Autor:
Ahlgren, Johanna
Inledning: Den största anledningen till att barn kommer i kontakt med sjukvården är på grund av misstänkt fraktur, vilket innebär att röntgensjuksköterskor ofta möter barn i det dagliga arbetet på röntgenavdelningen. Trots det är dessa s
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:ltu:diva-67302
Publikováno v:
In Physiology & Behavior 1 May 2018 188:32-41
Autor:
Ahlgren, Johanna
Bakgrund Ätstörningar påverkar ungefär nio procent av världens befolkning. De definieras som allvarliga och tvångsmässiga beteenden med potentiellt livsfarliga konsekvenser. Sexuella-och könsminoriteter är sårbara och marginaliserade gruppe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______681::230eaf57a2967403f7d71a03fff8a461
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:shh:diva-4339
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:shh:diva-4339
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.