Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"Ahles, J"'
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education; VOL: 40; DOC17 /20230417/
Background: Undergraduate medical students take the licensing exam (M3) as a two-day oral-practical examination. The main requirements are to demonstrate history taking skills and coherent case presentations. The aim of this project was to establish
Autor:
Kaap-Fröhlich, S, Ulrich, G, Wershofen, B, Ahles, J, Behrend, R, Handgraaf, M, Herinek, D, Mitzkat, A, Oberhauser, H, Scherer, T, Schlicker, A, Straub, C, Waury Eichler, R, Wesselborg, B, Witti, M, Huber, M, Bode, SF
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education; VOL: 39; DOC17 /20220414/
In the wake of local initiatives and developmental funding programs, interprofessionality is now included in national curricula in the German-speaking countries. Based on the 3P model (presage, process, product), this position paper presents the deve
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::14fc677ef1f7600df5704a3825600cf6
https://hdl.handle.net/11475/27318
https://hdl.handle.net/11475/27318
Publikováno v:
Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA); 20210916-20210917; Zürich, Schweiz; DOCP007 /20210915/
Problemstellung/Zielsetzung: Die Implementierung und der Ausbau ärztlicher Kernkompetenzen rücken zunehmend in den Fokus curricularer Weiterentwicklung [[link:http://www.nklm.de*http://www.nklm.de]], [ref:2]. Interprofessionelle Zusammenarbeit, [zu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5310481ced21cf5b7670289a38f4fc7b
Publikováno v:
Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA); 20180919-20180922; Wien; DOC44.1 /20180919/
Problemstellung/Ziele: Der Ausbau interprofessioneller Lehre im Medizinstudium ist ein zentraler Bestandteil curricularer Weiterentwicklung. Die dabei relevanten interprofessionellen Kompetenzen werden z.B. durch das Rahmenwerk Core Competencies for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1b97ce29860faccb35c19d0d671da622
Publikováno v:
Journal of Affective Disorders, 218, 437-445. ELSEVIER SCIENCE BV
Background Anhedonia, the decreased interest and pleasure, is often described as 'flat' or 'blunted' positive affect (PA). Yet, little is known about PA functioning in anhedonic individuals' daily lives. The current study investigates PA reactivity t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::1a685b3996adb0ebf488cd6377d8b90b
https://research.rug.nl/en/publications/9f869021-109b-4473-9cb5-5268c3c600dc
https://research.rug.nl/en/publications/9f869021-109b-4473-9cb5-5268c3c600dc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.