Zobrazeno 1 - 10
of 2 687
pro vyhledávání: '"Ahlbom A"'
Autor:
Tettamanti G, Ljung R, Ahlbom A, Talbäck M, Lannering B, Mathiesen T, Pettersson Segerlind J, Feychting M
Publikováno v:
Clinical Epidemiology, Vol Volume 11, Pp 81-92 (2019)
Giorgio Tettamanti,1 Rickard Ljung,1 Anders Ahlbom,1 Mats Talbäck,1 Birgitta Lannering,2 Tiit Mathiesen,3,4 Jenny Pettersson Segerlind,3 Maria Feychting1 1Unit of Epidemiology, Institute of Environmental Medicine, Karolinska Institutet, Stockholm, S
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9a3c00e0bea49a1b5b05d575af1fa50
Autor:
Grewal, Dhruv1 (AUTHOR) dgrewal@babson.edu, Ahlbom, Carl-Philip1 (AUTHOR), Noble, Stephanie M.1 (AUTHOR), Shankar, Venkatesh1 (AUTHOR), Narang, Unnati1 (AUTHOR), Nordfält, Jens1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Dec2023, Vol. 60 Issue 6, p1071-1094. 24p.
Autor:
Ahlbom, Carl-Philip (AUTHOR) c.p.n.ahlbom@bath.ac.uk, Roggeveen, Anne L. (AUTHOR), Grewal, Dhruv (AUTHOR), Nordfält, Jens (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Oct2023, Vol. 60 Issue 5, p987-1007. 21p. 2 Diagrams, 6 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
In Journal of Retailing June 2024 100(2):217-238
Autor:
Nordfält, Jens, Ahlbom, Carl-Philip
Publikováno v:
In Journal of Retailing March 2024 100(1):148-160
Autor:
Grewal, Dhruv, Benoit, Sabine, Noble, Stephanie M., Guha, Abhijit, Ahlbom, Carl-Philip, Nordfält, Jens
Publikováno v:
In Journal of Retailing December 2023 99(4):487-504
Autor:
Reuterwall Christina, Ahlbom Anders, de Faire Ulf, Fransson Eleonor, Hallqvist Johan, Alfredsson Lars
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 6, Iss 1, p 296 (2006)
Abstract Background High body mass index (BMI) and lack of physical activity have been recognized as important risk factors for coronary heart disease. The aim of the present study was to evaluate whether leisure-time physical activity compensates fo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08258a5ee1734e2688b151c493091601
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior November 2021 124
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2020 Jun 01. 57(3), 527-547.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26967321