Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Agyei, M"'
Autor:
Agyei, M V
Paper presented at the 15th Library and Information Association of South Africa annual Conference, 8-11 October 2013, Cape Town
Autor:
Agyei, M V
The de-selection of large numbers of print items was prompted by an institutional decision to adopt the model of a single faculty per site following the merger in 2004. This implied having to relocate large numbers of information resources among the
Autor:
Agyei, M V
Experiences of the TUT LIS in offering support to e-learning.
Though relatively new to the family of universities and in particular, universities of technology, Tshwane University of Technology (TUT) Library and Information Services (LIS) is one
Though relatively new to the family of universities and in particular, universities of technology, Tshwane University of Technology (TUT) Library and Information Services (LIS) is one
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Kidney International Reports April 2021 6(4) Supplement:S25-S25
We combine solution small-angle X-ray scattering (SAXS) and high-resolution analytical transmission electron microscopy (ATEM) to gain a full mechanistic understanding of substructure formation in nanoparticles templated by block copolymer reverse mi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::76103d7ea0bab9b87accf586c218563a
http://hdl.handle.net/10044/1/39449
http://hdl.handle.net/10044/1/39449
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.