Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Agustian, Hendra Y."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seery, Michael K., Agustian, Hendra Y., Christiansen, Frederik V., Gammelgaard, Bente, Malm, Rie H.
Publikováno v:
Chemistry Education: Research & Practice; 2024, Vol. 25 Issue 2, p383-402, 20p
Autor:
Agustian, Hendra Y.
Publikováno v:
Agustian, H Y 2023, ' Synthesizing and contextualizing knowledge on teaching and learning in the laboratory : Perspectives from Copenhagen and Edinburgh ', Gordon Research Conference on Chemistry Education, Maine, United States, 09/07/2023-14/07/2023 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2751::912322c19b1913eea9799e9849afb14a
https://curis.ku.dk/portal/da/publications/synthesizing-and-contextualizing-knowledge-on-teaching-and-learning-in-the-laboratory(b39f2305-b704-4a13-b1fc-3eca1a8ac96c).html
https://curis.ku.dk/portal/da/publications/synthesizing-and-contextualizing-knowledge-on-teaching-and-learning-in-the-laboratory(b39f2305-b704-4a13-b1fc-3eca1a8ac96c).html
Autor:
Agustian, Hendra Y., Finne, Laura, Jørgensen, Jonas, Malm, Rie, Christiansen, Frederik, Nielsen, Jan A., Gammelgaard, Bente
Publikováno v:
Agustian, H Y, Finne, L, Jørgensen, J, Malm, R, Christiansen, F, Nielsen, J A & Gammelgaard, B 2023, ' Understanding the teaching laboratories : Moving from research to practice ', DUN Conference 2023, Kolding, Denmark, 24/05/2023-25/05/2023 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2751::4d065efce7a3a506b9b137c209056275
https://curis.ku.dk/portal/da/publications/understanding-the-teaching-laboratories(958942b6-09cf-4b49-9fd0-b0b90deec676).html
https://curis.ku.dk/portal/da/publications/understanding-the-teaching-laboratories(958942b6-09cf-4b49-9fd0-b0b90deec676).html
Autor:
Agustian, Hendra Y.
Publikováno v:
Agustian, H Y 2023, ' Advancing the conception of multidimensional learning : Insight from theoretical and empirical investigations on laboratory education ', DUN Conference 2023, Kolding, Denmark, 24/05/2023-25/05/2023 .
IntroductionConceptions of learning in higher education have been theorised extensively. Prominent names such as Entwistle, Biggs, Marton, and Perry are recurring references in university pedagogy courses. This paper expands Illeris’s multidimensio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2751::f8fa3ef31473e46c40db1962ec03a3dc
https://curis.ku.dk/ws/files/336452570/Advancing_the_conceptions_of_multidimensional_learning.pdf
https://curis.ku.dk/ws/files/336452570/Advancing_the_conceptions_of_multidimensional_learning.pdf
Publikováno v:
Agustian, H Y & Gammelgaard, B 2023, ' Enculturation of pharmacy students into scientific practices : a closer look into affect and conation in the laboratory of pharmaceutical sciences ', ESERA 2023, Turkey, 28/08/2023-01/09/2023 .
Student learning in the laboratory is multidimensional, as it encompasses psychomotor, cognitive, affective, conative, social, and epistemic domains. The many dimensions of learning in this context lend themselves to a rich account of student experie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2751::08a93045259485cbb702f910e40cd3d6
https://curis.ku.dk/ws/files/344971690/Enculturation_of_pharmacy_students_into_scientific_practices_Agustian_Gammelgaard_2023_.pdf
https://curis.ku.dk/ws/files/344971690/Enculturation_of_pharmacy_students_into_scientific_practices_Agustian_Gammelgaard_2023_.pdf