Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Aguirre, Cristina"'
Autor:
Ruiz Carrillo, Edgardo, Lemus Amescua, Elsy Valeria, Bravo Sánchez, Luisa, Gómez Aguirre, Cristina, Quezada, Mirna Elizabeth, López Sandoval, María Guadalupe, García Corona, Valeria, Cruz González, José Luis
Publikováno v:
Journal Educational Innovation / Revista Innovación Educativa; May-Aug2024, Vol. 24 Issue 95, p86-103, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aguirre, Cristina, Acosta-España, Jaime David, Patajalo-Villata, Sheila Jissela, Rodriguez-Morales, Alfonso J.
Additional file 1. Systematic review Curvularia hawaiiensis case reports.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::650d40d3a78d96d4c02f3e715e3f6553
Autor:
Nuria González-Castro, Aguirre Cristina Catalán, Kloos Carlos Delgado, Carlos Alario-Hoyos, Pedro J. Muñoz-Merino
Publikováno v:
e-Archivo. Repositorio Institucional de la Universidad Carlos III de Madrid
instname
instname
One important problem in MOOCs is the lack of personalized support from teachers. Conversational agents arise as one possible solution to assist MOOC learners and help them to study. For example, conversational agents can help review key concepts of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2dc1bd03de593ef4ac0048736acb82f3
https://hdl.handle.net/10016/33463
https://hdl.handle.net/10016/33463
Autor:
Lemus Amescua, Elsy Valeria, Ruiz Carrillo, Edgardo, Cruz González, José Luis, Gómez Aguirre, Cristina
Publikováno v:
Revista Educación-Journal of Education; Vol. 45, Num. 1 (2021): Journal of Education (July-December); 191-206
Revista Educación; Vol. 45, Num. 2 (2021): Revista Educación (julio-diciembre); 191-206
Revista de Educación; Vol. 45, Num. 2 (2021): Revista Educación (julio-diciembre); 191-206
Portal de Revistas UCR
Universidad de Costa Rica
instacron:UCR
Revista Educación; Vol. 45, Num. 2 (2021): Revista Educación (julio-diciembre); 191-206
Revista de Educación; Vol. 45, Num. 2 (2021): Revista Educación (julio-diciembre); 191-206
Portal de Revistas UCR
Universidad de Costa Rica
instacron:UCR
Follow-up and feedback are an important part of classroom discussions and are frequently used by instructors to provide information to students regarding their knowledge as well as develop new learning skills. This study identifies interactions among
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::83186baf2ebbc6a9044ae0d73ad08105
https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/42587
https://revistas.ucr.ac.cr/index.php/educacion/article/view/42587
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nölscher, Tatiana Abigail, Aguirre, Cristina Beatriz, Bonneau, Graciela Alicia, Careaga-Valenzuela, Valeria Isabel, González
La enfermedad renal crónica da lugar a alteraciones en las concentraciones de fósforo, calcio, hormona paratiroidea (PTH) y fosfatasa alcalina (FASA). Esto desencadena una patología denominada hiperparatiroidismo secundario en los pacientes que la
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a3258d76c6f6aba0ab20f2cdae4f316c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cruz González, José Luis, Ruiz Carrillo, Edgardo, García Corona, Valeria, Lemus Amescua, Elsy Valeria, Gómez Aguirre, Cristina
Publikováno v:
Journal Educational Innovation / Revista Innovación Educativa; jan-apr2022, Vol. 22 Issue 88, p141-157, 17p