Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Aguilar, Jeannie"'
Autor:
Aguilar, Jeannie Marie
Preference evaluations have been used to determine children’s preferences, for reinforcers, consequences and even preferred instructional strategies. English Language Learners (ELLs) with developmental disabilities (DD) are a quickly growing popula
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/23094
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2017 Dec 01. 26(4), 334-347.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44987398
Autor:
Rispoli, Mandy, O'Reilly, Mark, Lang, Russell, Sigafoos, Jeff, Mulloy, Austin, Aguilar, Jeannie, Singer, George
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2011 Dec 01. 20(4), 224-232.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23883651
Autor:
White, Pamela J., O’Reilly, Mark, Streusand, William, Levine, Ann, Sigafoos, Jeff, Lancioni, Giulio, Fragale, Christina, Pierce, Nigel, Aguilar, Jeannie
Publikováno v:
In Research in Autism Spectrum Disorders 2011 5(4):1283-1295
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aguilar, Jeannie M.1 (AUTHOR), White, Pamela J.1 (AUTHOR), Fragale, Christina2 (AUTHOR), Chan, Jeffrey Michael3 (AUTHOR) jeffchan@niu.edu
Publikováno v:
Developmental Neurorehabilitation. Jun2016, Vol. 19 Issue 3, p207-210. 4p. 1 Diagram, 1 Graph.
Autor:
Ayres Hutter, Juliana, Dion, Réjean, Irace-Cima, Alejandra, Fiset, Marc, Guy, Rebecca, Dixon, Brent, Aguilar, Jeannie Lisette, Trépanier, Julien, Thivierge, Karine
Publikováno v:
PLoS ONE; 2/13/2020, Vol. 15 Issue 2, p1-13, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.