Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Aguiar, Joyce"'
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2024 127
Autor:
Roskam, Isabelle1 (AUTHOR) isabelle.roskam@uclouvain.be, Aguiar, Joyce2 (AUTHOR), Akgun, Ege3 (AUTHOR), Arena, Andrew F.4 (AUTHOR), Arikan, Gizem5 (AUTHOR), Aunola, Kaisa6 (AUTHOR), Besson, Eliane7 (AUTHOR), Beyers, Wim8 (AUTHOR), Boujut, Emilie9 (AUTHOR), Brianda, Maria Elena10 (AUTHOR), Brytek-Matera, Anna11 (AUTHOR), Budak, A. Meltem12 (AUTHOR), Carbonneau, Noémie13 (AUTHOR), César, Filipa2 (AUTHOR), Chen, Bin-Bin14 (AUTHOR), Dorard, Géraldine9 (AUTHOR), dos Santos Elias, Luciana Carla15 (AUTHOR), Dunsmuir, Sandra16 (AUTHOR), Egorova, Natalia17 (AUTHOR), Favez, Nicolas18 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Psychiatry & Psychiatric Epidemiology. Apr2024, Vol. 59 Issue 4, p681-694. 14p.
Publikováno v:
Open Education Studies, Vol 5, Iss 1, Pp 582-588 (2023)
This article analyzes international students’ assessment of remote teaching and learning (T&L) during the second year of the COVID-19 pandemic in Portugal. While all students have suffered the consequences of campus lockdowns and distance teaching,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/03a5661c267446ab8a619db7c54c5ca8
Publikováno v:
European Journal of Higher Education; October 2024, Vol. 14 Issue: Supplement 1 p127-147, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Bakel, Hedwig, Bastiaansen, Coco, Hall, Ruby, Schwabe, Inga, Verspeek, Emmie, Gross, James J., Ackerland Brandt, Julie, Aguiar, Joyce, Akgun, Ege, Arikan, Gizem, Aunola, Kaisa, Bajgarová, Zdenka, Beyers, Wim, Bílková, Zuzanne, Boujut, Emilie, Brytek-Matera, Anna, Chen, Bin-Bin, Dorard, Géraldine, Eom, Munseol, Escobar, Maria Josefina, Furutani, Kaichiro, Gaspar, Maria Filomena, Griffith, Annette, Helmy, Mai, Huynh, Mai Trang, Kaneza, Emérence, Báez, Roberto Andres Lasso, Lebert, Astrid, Le Vigouroux, Sarah, Lee, Yanhee, Mai, Hong Dao, Manrique-Millones, Denisse, Millones Rivalles, Rosa Bertha, Miscioscia, Marina, Mousavi, Seyyedeh Fatemeh, Ndayizigiye, Alexis, Ngnombouowo Tenkue, Josue, Oyarce Cadiz, Daniela, Pineda-Marin, Claudia, Psychountaki, Maria, Qu, Yang, Salinas-Quiroz, Fernando, Santelices, María Pía, Scola, Celine, Schrooyen, Charlotte, Silva Cabrera, Paolo, Simonelli, Allessandra, Skarbalienė, Aelita, Skarbalius, Egidijus, Soenens, Bart, Sorkkila, Mathilda, Swit, Cara, Szczygieł, Dorota, Theotokatos, George, Ustundag-Budak, Ayse MeltemUstundag-Budak, Verhofstadt, Lesley, Vertsberger, Dana, Wendland, Jacqueline, Mikolajczak, Moïra, Roskam, Isabelle
Publikováno v:
International Perspectives in Psychology, 11(3), 141-152. Hogrefe Verlag GmbH and Co. KG
INTERNATIONAL PERSPECTIVES IN PSYCHOLOGY
International Perspectives in Psychology, Vol. 11, no.3, p. 141-152 (2022)
INTERNATIONAL PERSPECTIVES IN PSYCHOLOGY
International Perspectives in Psychology, Vol. 11, no.3, p. 141-152 (2022)
Abstract. The COVID-19 pandemic has affected all societies worldwide. The heightened levels of stress that accompanied the crisis were also expected to affect parenting in many families. Since it is known that high levels of stress in the parenting d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Matias ,Marisa, Aguiar, Joyce, Fontaine, Anne Marie, Akgun, Ege, Arikan, Gizem, Aunola, Kaisa, Barham, Elizabeth, Beyers, Wim, Boujut, Emilie, Brytek-Matera, Anna, Carbonneau, Noémie, César, Filipa, Chen, Bin-Bin, Dorard, Géraldine, Dunsmuir, Sandra, Egorova, Natalia, Elias, Luciana, Favez, Nicolas, Foran, Heather M., Furutani, Kaichiro, Gannagé, Myrna, Gaspar, Maria, Godbout, Lucie, Gross, James, Hatta, Ogma, Huynh, Mai-Trang, Kellou, Nassima, Knezevic, Goran, Lazarevic, Ljiljana, Le Vigouroux, Sarah, Leme, Vanessa, Manrique-Millones, Denisse, Millones Rivalles, Rosa, Miranda-Orrego, María Isabel, Miscioscia, Marina, Morgades-Bamba, Clara I., Mousavi, Seyyedeh Fatemeh, Moutassem-Mimouni, Badra, Muntean, Ana, Murphy, Hugh, Tenkue, Josué Ngnombouowo, Osman, Fatumo, Oyarce, Cadiz Daniela, Pérez-Díaz, Pablo A., Petrides, Konstantinos, Scola, Céline, Simonelli, Alessandra, Soenens, Bart, Sorbring, Emma, Sorkkila, Matilda, Stănculescu, Elena, Starchenkova, Elena, Szczygiel, Dorota, Tremblay, Mélissa, Ustundag-Budak, A. Meltem, van Bakel, Hedwig, Verhofstadt, Lesley, Wendland, Jaqueline, Mikolajczak, Moira, Roskam, Isabelle
Parental burnout (PB) is a pervasive phenomenon. Parenting is embedded in cultural values, and previous research has shown the role of individualism in PB. In this paper, we reanalyze previously collected data to identify profiles based on the four d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::e37ff498f9641509b49b76b529f0514d
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202307034326
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202307034326