Zobrazeno 1 - 10
of 99
pro vyhledávání: '"Agrusti, Gabriella"'
Autor:
Schulz, Wolfram, Fraillon, Julian, Losito, Bruno, Agrusti, Gabriella, Ainley, John, Damiani, Valeria, Friedman, Tim
This open access publication outlines the underlying framework for gathering data on civic knowledge, attitudes, and engagement as well as contextual information, and it describes the assessment design for the International Association for the Evalua
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/62968
Civic Education; ICCS; IEA Educational Achievement; Civic knowledge; Civics and citizenship; Attitudes to civic life; Engagement with civic life; Civic and Citizenship Education Study; ICCS 2016; Civic participation; European identity; Feelings of be
Externí odkaz:
http://library.oapen.org/handle/20.500.12657/27929
Autor:
Schulz, Wolfram, Ainley, John, Fraillon, Julian, Losito, Bruno, Agrusti, Gabriella, Friedman, Tim
Civic education; ICCS; IEA Educational Achievement; Civic knowledge; Civics and citizenship; Attitudes to civic life; Engagement with civic life; Civic participation
Externí odkaz:
http://library.oapen.org/handle/20.500.12657/28127
Education policy and politics; Assessment, testing and evaluation
Externí odkaz:
http://library.oapen.org/handle/20.500.12657/28013
Autor:
Dobson, Stephen, Svoen, Brit, Agrusti, Gabriella, Hardy, Pip
This open access book considers how inclusive learning, wellbeing and active citizenship can be encouraged, taught, learnt, and supported in a digital world. The book poses and seeks to address three questions: How can governments and intergovernment
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/88393
Publikováno v:
Cadmo; 2024, Issue 1, p7-23, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Agrusti, Gabriella, Damiani, Valeria
Publikováno v:
Cadmo; 2023, Issue 1, p34-49, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.