Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Agricultural price policy"'
Autor:
Narayanamoorthy, A., author
Publikováno v:
Farm Income in India : Myths and Realities, 2021.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190126131.003.0001
Autor:
Nelson, Gerald C.
Publikováno v:
American Journal of Agricultural Economics. Nov91, Vol. 73 Issue 4, p1302. 3p.
Autor:
Scobie, Grant M.
Publikováno v:
Journal of Economic Literature. Mar89, Vol. 27 Issue 1, p128-130. 3p.
Autor:
Gardner, Bruce
Publikováno v:
Economic Development & Cultural Change. Apr90, Vol. 38 Issue 3, p650. 3p.
Autor:
Kassim Adekunle Akanni
Publikováno v:
International Journal of Food and Agricultural Economics, Vol 2, Iss 1, Pp 121-132 (2014)
There is persistent instability of consumer prices for most agricultural commodities in Nigeria. This is occasioned by factors such as season, input price changes, production and marketing technologies and consumer taste, among others. The market p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ad13a2b6905644ee920557a743186073
Autor:
Pollard, Stephen K.
Publikováno v:
American Journal of Agricultural Economics. Nov89, Vol. 71 Issue 4, p1063-1064. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
El subsidio integral de reforma agraria – SIRA, es un instrumento de acceso a tierras que se adjudica en determinadas zonas del país mediante un proceso de libre concurrencia, sin embargo, se observa que estos subsidios han sido adjudicados en vir
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3896::03a24b33c3f0e13d1b0e3869997e11b8
https://hdl.handle.net/11634/15703
https://hdl.handle.net/11634/15703
Autor:
Akanni, Kassim Adekunle
Publikováno v:
International Journal of Food and Agricultural Economics, Vol 2, Iss 1, Pp 121-132 (2014)
There is persistent instability of consumer prices for most agricultural commodities in Nigeria. This is occasioned by factors such as season, input price changes, production and marketing technologies and consumer taste, among others. The market pri
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.