Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Agres, Kat R."'
This work introduces a new music generation system, called AffectMachine-Classical, that is capable of generating affective Classic music in real-time. AffectMachine was designed to be incorporated into biofeedback systems (such as brain-computer-int
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2304.04915
Autor:
Dash, Adyasha, Agres, Kat R.
Music is a powerful medium for altering the emotional state of the listener. In recent years, with significant advancement in computing capabilities, artificial intelligence-based (AI-based) approaches have become popular for creating affective music
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.06890
The field of automatic music composition has seen great progress in the last few years, much of which can be attributed to advances in deep neural networks. There are numerous studies that present different strategies for generating sheet music from
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2104.13056
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PLoS ONE. 3/18/2019, Vol. 14 Issue 3, p1-24. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Agres, Kat R.; DeLong, Jordan E.; & Spivey, Michael. (2009). The Sparsity of Simple Recurrent Networks in Musical Structure Learning. Proceedings of the Cognitive Science Society, 31(31). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/97f2k25h
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::2b45dcd00d40c73e51f278d820811f8e
http://www.escholarship.org/uc/item/97f2k25h
http://www.escholarship.org/uc/item/97f2k25h