Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Agnello, Danielle"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
An, Qingfan, Sandlund, Marlene, Agnello, Danielle, McCaffrey, Lauren, Chastin, Sebastien, Helleday, Ragnberth, Wadell, Karin
Publikováno v:
In Respiratory Medicine May 2023 211
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
An, Qingfan, Sandlund, Marlene, Helleday, Ragnberth, Agnello, Danielle, McCaffrey, Lauren, Wadell, Karin
Objective The overall aim of this scoping review is to describe the co-creation practice used when developing Non-pharmacological Interventions (NPI) for people with Chronic Obstructive Pulmonary Disease (COPD). Specifically, the review will address
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::966af9260d6164758d42a9093a7519b3
Autor:
LeRoux, Michele, De Leon, Justin A., Kuwada, Nathan J., Russell, Alistair B., Pinto-Santini, Delia, Hood, Rachel D., Agnello, Danielle M., Robertson, Stephen M., Wiggins, Paul A., Mougous, Joseph D.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2012 Nov . 109(48), 19804-19809.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41830296
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.