Zobrazeno 1 - 10
of 95
pro vyhledávání: '"Agirdag, O."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Multilingual Approaches for Teaching and Learning: From Acknowledging to Capitalising on Multilingualism in European Mainstream Education, 151-167
STARTPAGE=151;ENDPAGE=167;TITLE=Multilingual Approaches for Teaching and Learning
STARTPAGE=151;ENDPAGE=167;TITLE=Multilingual Approaches for Teaching and Learning
There is a steady rise in the number of children growing up in environments where more than one language is spoken. As language education is a crucial part of children’s development, an increasing body of research is being conducted into minority-l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::3db0cff13ca5c276f539872c46997cdf
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/exploring-the-partnership-between-language-minority-parents-and-professionals-in-early-childhood-education-and-care(2a6084f7-ee76-4c09-a42c-63109f50fa9d).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/exploring-the-partnership-between-language-minority-parents-and-professionals-in-early-childhood-education-and-care(2a6084f7-ee76-4c09-a42c-63109f50fa9d).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.