Zobrazeno 1 - 10
of 1 129
pro vyhledávání: '"Agirdag, O."'
Autor:
Konings R; KU Leuven, Belgium. Electronic address: Roy.konings@kuleuven.be., De Leersnyder J; KU Leuven, Belgium. Electronic address: jozefien.deleersnyder@kuleuven.be., Agirdag O; KU Leuven, Belgium; University of Amsterdam, the Netherlands.
Publikováno v:
Journal of school psychology [J Sch Psychol] 2024 Dec; Vol. 107, pp. 101378. Date of Electronic Publication: 2024 Sep 28.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Baysu G; Queen's University of Belfast, Belfast, UK. g.baysu@qub.ac.uk., Agirdag O; University of Leuven, Leuven, Belgium., De Leersnyder J; University of Leuven, Leuven, Belgium.
Publikováno v:
Journal of youth and adolescence [J Youth Adolesc] 2023 Mar; Vol. 52 (3), pp. 619-636. Date of Electronic Publication: 2022 Dec 07.
Publikováno v:
The Palgrave Handbook of Race and Ethnic Inequalities in Education, 2(2nd), 1073-1096
The Palgrave Handbook of Race and Ethnic Inequalities in Education ISBN: 9783319947235
Baysu, G & Agirdag, O 2019, Turkey: Silencing ethnic inequalities under a carpet of nationalism shifting between secular and religious poles . in P Stevens & G Dworkin (eds), The Palgrave Handbook of Race and Ethnic Inequalities in Education . 2nd edn, vol. 2, Palgrave Macmillan, Switzerland, pp. 1075-1098 . https://doi.org/10.1007/978-3-319-94724-2
The Palgrave Handbook of Race and Ethnic Inequalities in Education ISBN: 9783319947235
Baysu, G & Agirdag, O 2019, Turkey: Silencing ethnic inequalities under a carpet of nationalism shifting between secular and religious poles . in P Stevens & G Dworkin (eds), The Palgrave Handbook of Race and Ethnic Inequalities in Education . 2nd edn, vol. 2, Palgrave Macmillan, Switzerland, pp. 1075-1098 . https://doi.org/10.1007/978-3-319-94724-2
This article offers a systematic review of educational and sociological research in Turkey on the relationship between race/ethnicity and educational inequality between 1980 and 2017. A major challenge regarding this research topic is that ethnic dif
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0d67adab681438c466dc2c4a1bce8ea0
https://doi.org/10.1007/978-3-319-94724-2_25
https://doi.org/10.1007/978-3-319-94724-2_25
Publikováno v:
Multilingual Approaches for Teaching and Learning: From Acknowledging to Capitalising on Multilingualism in European Mainstream Education, 151-167
STARTPAGE=151;ENDPAGE=167;TITLE=Multilingual Approaches for Teaching and Learning
STARTPAGE=151;ENDPAGE=167;TITLE=Multilingual Approaches for Teaching and Learning
There is a steady rise in the number of children growing up in environments where more than one language is spoken. As language education is a crucial part of children’s development, an increasing body of research is being conducted into minority-l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::3db0cff13ca5c276f539872c46997cdf
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/exploring-the-partnership-between-language-minority-parents-and-professionals-in-early-childhood-education-and-care(2a6084f7-ee76-4c09-a42c-63109f50fa9d).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/exploring-the-partnership-between-language-minority-parents-and-professionals-in-early-childhood-education-and-care(2a6084f7-ee76-4c09-a42c-63109f50fa9d).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.