Zobrazeno 1 - 10
of 72
pro vyhledávání: '"Agile frameworks"'
Autor:
Rafael Camara, Marcelo Marinho
Publikováno v:
CLEI Electronic Journal, Vol 27, Iss 1 (2024)
With the increasing adoption of agile methodologies in distributed software development teams, there is a need to adapt these practices for large-scale environments. However, the lack of specific guidance can make this process difficult. To evaluate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cdd85dcf03704a08a152a10bd0d570cc
Autor:
Pavlo V. Zahorodko
Publikováno v:
Освітній вимір, Vol 9 (2023)
This paper explores the application of Agile frameworks in education to enhance the learning process. The lack of a generalized approach to Agile in education prompted an analysis and comparison of various frameworks, including Scrum, eduScrum, Agile
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c961aefb259d4ac5b65d3350a4d311b4
Autor:
Hector Cornide-Reyes, Fabian Riquelme, Rene Noel, Rodolfo Villarroel, Cristian Cechinel, Patricio Letelier, Roberto Munoz
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 84724-84738 (2021)
Agile frameworks continue to provide positive evidence regarding the benefits of their use in the software products. Since these methods develop professional skills in those who practice them, their knowledge and use will acquire greater demand in ar
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/abf7fdfdbac6473792924443af7de0a7
Autor:
García Ferrer, Nicolás
La gestión de proyectos a través los marcos ágiles de proyectos, como la metodología SCRUM, está generando una alta demanda de profesionales de manera global. Como consecuencia de esto, la demanda de software para la gestión de proyectos ha aum
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2653::05d8268264cba387a9309b69377a0201
http://hdl.handle.net/10784/32641
http://hdl.handle.net/10784/32641
Publikováno v:
International Review of Research in Open and Distributed Learning, Vol 18, Iss 6 (2017)
The ongoing integration of Information and Communication Technologies (ICTs) into higher education courses is often called blended learning although it often relates to course design. It is usually understood in place categories, as a combination of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/344968273f0c41f2bfb132aedb41fe94
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fabián Riquelme, Rodolfo Villarroel, Rene Noel, Hector Cornide-Reyes, Cristian Cechinel, Patricio Letelier, Roberto Munoz
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 84724-84738 (2021)
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
[EN] Agile frameworks continue to provide positive evidence regarding the benefits of their use in the software products. Since these methods develop professional skills in those who practice them, their knowledge and use will acquire greater demand
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Friberg, Anton, Loftén, Sebastian
Agila metoder används främst inom IT-sektorn och syftet med dessa metoder är att uppnå en ökad effektivitet och produktivitet. Metoderna främjar ett närmare samarbete mellan projektgrupper och kund. En ökad involvering av kund inom utveckling
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hb:diva-28162