Zobrazeno 1 - 10
of 821
pro vyhledávání: '"Agencing"'
Autor:
Thome, Karim Marini1 (AUTHOR) thome@unb.br, Cappellesso, Giselle1 (AUTHOR)
Publikováno v:
RAC: Revista de Administração Contemporânea. may/jun2024, Vol. 28 Issue 3, p1-16. 16p.
Autor:
Fuentes, Christian1,2 (AUTHOR) christian.fuentes@ism.lu.se
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Nov2019, Vol. 35 Issue 15/16, p1542-1562. 21p.
Publikováno v:
RAC: Revista de Administração Contemporânea, Vol 28, Iss 3, Pp e230275-e230275 (2024)
Objective: in order to collaborate with the ongoing research program on how markets intersect and overlap, this theoretical essay introduces the notion of market interdefinition agencing. Theoretical framework: the theoretical framework draws on prev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/485e2201afbc4adba4f0e7b8a4a2583c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Almeida Machado, Guilherme1 guimac7@hotmail.com, Thomé, Karim2 thome.karim@gmail.com, Oliveira Leitão, Fabrício2 fabriciofol@hotmail.com, Moreira Carvalho, Thiago3 tdecarvalho@ymail.com
Publikováno v:
Organizações Rurais & Agroindustriais. 2023 Special Issue, Vol. 25, p85-101. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Marketing Theory. Aug2024, p1.
Autor:
Romestant, Fanny
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management August 2020 89:535-549