Zobrazeno 1 - 10
of 2 504
pro vyhledávání: '"Age of Acquisition"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
IntroductionVocabulary acquisition is crucial in second language (L2) learning and can be affected by multi-variables. The fact that all these variables have typically been investigated separately (or, at best, in pairs) potentially obscures importan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a843b46387a6464b8a149042717bdc84
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eka Roivainen
Publikováno v:
Europe's Journal of Psychology, Vol 18, Iss 2, Pp 132-141 (2022)
Analysis of the age of acquisition (AoA) of personality terms represents a genetic method for the study of the individual personality lexicon and offers a potential alternative to correlational analysis for identifying the fundamental personality des
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af9e28a529ac445cb8330ab2edc66791
Publikováno v:
The Rehabilitation Journal, Vol 06, Iss 01, Pp 303-308 (2022)
Background: Urdu syntax is diverse in nature and does not relate to parameters established for English syntax in many ways. Speech-Language Pathologists’ (SLPs) assessments based on Ages of Acquisition (AoA) of spatial prepositions cannot be standa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4cf5e9265a8d4ffd9205141e8a38f9b6
Publikováno v:
Isogloss, Vol 9, Iss 2 (2023)
In monolingual (L1) acquisition, children produce target-like subject-verb agreement early in development in both Spanish (Grinstead 1998) and English (Guasti 2002). However, in heritage simultaneous bilinguals (2L1) and child second language acquire
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2049d944732544d290a2851b5c596929
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.